hot hot hot

värmen värmen värmen, det är varmt, det är underbart. men att ligga och steka det orkar jag inte med i denna värmen men att sitta i hammocken och bara njuta av livet, det är underbart, i skuggan under det stora parasollet där trivs jag bra. ett par dopp har det blivit idag för att svalka av sig, hur skönt? man fryser inte ens när man badar! lite sommarregn inatt hade gjort luften väl så det är friskt o skönt imon när jag ska jobba ett par timmar på morgonen, jag är glad att jag bara har korta arbetspass denna veckan och inte mer än 2 sådana, hur skönt är inte det då?


hade inte vart fel med räkor, gott bröd & husbil en varm sommarkväll på camping
kanske blir till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0