snöoväder

blööö, himlen trillar snart ner, snön bara öser ner! blir ingen träning för mig idag, mami släpper inte iväg mig på en buss i detta väder, tror inte jag hade velat dö just nu heller i mina lyckliga dar! besök av C inatt, mys mys mys! trött idag, provet gjort, gick bra även fast jag inte pluggat så överdrivet mycket! o gå hem i detta vädret det var la sådär kul. här såg/ser det ut som ett jävla bombnedslag, så fick ta tag i det, anlitar snart en städfirma, om det är nån som samlar på dammråttor så äre bara att hämta några lass! sambo har inte kommit hem, börjar undra om hon fastnat i en snödriva nånstans.. hmm.. eller så har hon fastnat i nån butik i stan. kanske vila ? (sambos älsklingsbutik).. förresten kul att ha sin första körlektion i detta vädret imon, hmm, om jag inte skriver fler inlägg, så aa då har jag nog dött.. men men men, får ta tag i plugget nu..

leloveimage


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0