HEJ 2010

jag älskar redan 2010, de första dagarna har jag spenderat med bästa vän, kan man starta året på ett bättre sätt än med en av de bästa ? tror inte det va!

1 januari, ja då var ju allt segt, det mesta iallafall, inte för min del, men för andras. vi tog det lugnt som tusan och kollade på tv o gosade!

2 januari idag har vi inte heller gjort så speciellt mycket, var meningen att vi skulle basta, i en av våra vänners bastutunna som han precis byggt klart, men blev ändrade planer o vi stannade hemma, kollade film och åt mest hela tiden, god kyckling fick vi till med! magen är inte speciellt liten nu vill jag meddela..

bästa vän du livar upp mitt liv! and i love it!

dusch och sängdags inom snara minuter, imon börjar träningen igen. 3h dans, love it!


haha grr, såhär såg jag ut när jag hämtade mami o papi i 15 minusgrader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0