8

veckan är slut, yipppieiee! hade 3h företagsekonomi idag o fybubblan jag trodde jag skulle dö, första lektionen vi hade det o jag gick seriöst nästan därifrån för mitt huvud hängde inte med till slut, men slutade iallafall 45 min tidigare! så hann till träningen! dans dans dans wiiie!! nu har jag käkat lite exotisk planka. ikväll ska jag bara ligga i soffan o glo på tv! imon också för den delen, kanske slänger in lite plugg med! slapphelg, lär ju behövas inför mitt fullproppade schema framöver!

här kommer liten bildbomb från senaste veckan


grillning vid sjön förra helgen

lyanmat, vatten o nudlar haha, blev det en dag iallafall

såhär ser det ut när vi lagar mat - carro, sambo

en dag hade jag knut på huvudet

trion, dock är josse liten fegis

de fulaste ni kan hitta till höger på denna bild, nej vi är inte normala i vår klass

lollsen gjorde fin fläta på mig

nu ska jag ta o lägga mig här i soffsen!

ha en kanonhelg folks!
puss från mig

Kommentarer
Postat av: jossseeeee

haha jag hade nog inte vågat laga mat med carro i alla fall.

normala nej herregud..men vi har i alla fall alltid lite roligare än alla andra :D<3

2010-01-15 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0