lilla pyret

nu ska jag städa, tvätta och vänta på att det ska sluta snöa..ja det snöar igen..
måste först berätta vad som hände mig när jag satt i soffan innan, sitter med benen uppe i soffan och kollar ner på golvet, tror ni inte det tittar fram ett litet brunt/svart huvud under soffan precis under mig då?
dendär musen/näbbmus eller vad i hela världen det är för något. han lever rätt bra här verkar det som..haha! lilla pyret. vi funderar på att tämja så den kommer när vi ropar på den. pappa han drömmer rätt mycket.


vad i hela världen gör jag med mina händer? sär? haha.. bjuder

Kommentarer
Postat av: joss

hahaha söta du, du kan få en liten råtta av mig om du vill..jag har Många ;)

2010-02-25 @ 13:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0