det är konstigt hur en känsla kan vara så stark

jag har tagit mig hem till landet, för en veckas lov, det tycker jag om, drunknar i snön här och mer snö ska det bli. åå kväv mig långsamt, jag tror jag snart deppar ihop av detta förbannade väder. jag är trött som en jag vet inte vad..jag saknar mitt hjärta och vill mest av allt hela tiden vara med han..

hur ser mitt lov ut då?
- jag ska försöka komma upp på tå igen
- jag ska vara mycket mycket med min kärlek
- jag ska plugga en hel del
- jag ska försöka bli taggad för fest o utgång
- jag ska försöka värma snön så den smälter
- jag ska Gratulera min bästa vän
- jag ska bli pigg o kry
- jag ska...?

ojpsii lite o göra iallafall..


ge mig sommar förfabian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0