alla hjärtans dansshow

oj, har visst inte haft tid och ork till att uppdatera här, men nu kommer det ett litet inlägg.. hm, vad har hänt? jag har självklart varit i skolan & träffat pojken min.. har tränat lite och det är även det jag ska göra resten av helgen. om 1h ska jag iväg o träna 2h dans. imon ska jag träna hela dagen, generalrepetition på scen och söndag som förövrigt är alla hjärtans dag som inte kan tillbringas så mycket med my love vilket suger. jag ska vara på plats vid 10 för att ta hand om 4-5åringar o visa upp min och JRs "syskondans" 11.00 . nästa föreställning 14.00 och sista 18.00. fullbokad helg med andra ord och inte tid för någonting annat än dans . men det ska bli sååå sjukt kul att komma upp på scen igen med tjejerna. älskar det!! nu ska jag tagga till mig här för att vara taggad till träningen, det behövs verkligen!!

au revoir


nu kör vi tjejer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0