mitt fina vinterland

här är mer snö än förra helgen, mitt fina vinterland. jag C och J och G var på Gekås igår och inhandlade lite julklappar, köpte mig även en navelpiercing, sjukt att det finns på gekås för ca 50 riksdaler..
kvällen sen blev det rysk film och tacos och somnade gott jämte min fina pojkvän. vaknade och kollade ut och det hade snöat mer, det är sååå vackert! har bakat lussebullar och varit på julbasar och hälsat på farmor idag. mysigt. nu har jag legat i soffan ett par timmar, kollat på eclipse och på trollkarlens lärljunge eller något. 2 mycket bra filmer iallafall! nu är det snart läggdags igen. och andra advent imorgon.


såhär såg det ut förra vintern hemma på vägen.


Kommentarer
Postat av: Carro

sjukt att det fanns navelpiercings där! inhandlade ni nåt mer? =) o nåt på julbasaren?

2010-12-04 @ 23:15:05
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Matilda Sandén

Vilken finfin blogg du har!

Ska vi följa varandra via bloglovin?

Skulle vara väldigt roligt! =)

2010-12-05 @ 19:11:09
URL: http://bymatilda.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0