sommarlovets sista vals

oj oj dålig uppdatering ser jag här ja.. oj vad har hänt den senaste veckan egentligen? hm, jag har vilat lite men inte för mycket, jag har kört en hel del, jag har varit hos min fina sis o tillbringat en natt där med henne o hennes nya fina mister (kattunge) vi åt god kinamat & bakade en sjukt god kaka, browniesmet med cookiedough ovanpå, kladdkaka kan slänga sig i väggen! splasch!

jag fick världens finaste besök då min älskling överraskade mig genom att komma hem till mig efter sin fiskeresa när han sa att han inte skulle hem än på flera dagar, gissa om jag blev glad?! gosgosgos!!

sen har jag grejat lite i lägenheten, varit på countryfestival, varit hos min älskling, varit på metetävling/kalas ooooch nu har jag blivit sjuk, givetvis! när jag har viktiga saker för mig imon! FAN! nu ska jag in i duschen o slänga mig i min nya fina säng! woho, behövdes en ny här i lägenheten när man sover 2, blev ju panik varje gång i den förra sängen!  nehe o på tisdag sätter skolan igång igen. och mitt sista sommarlov i mitt liv är slut..


I think of you in colors that don't exist! I LOVE YOU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0