last day at work

nu har jag jobbat min sista dag denna sommaren, skönt! dagen har iallafall gått riktigt fort då det har varit fullt upp hela hela tiden! och helst så skulle alla gå på toa samtidigt.. haha! nu har jag en veckas ledigt innan skolan sätter igång igen, har en massa körlektioner i veckan och det ska packas o grejas i lägenheten innan jag bosätter mig så har en del att göra! nu ska jag plugga lite teori och sen ska jag bara slappa framför tvn, slå en pling till min snutt o se hur han har det och bara vaaaara o njuta av en veckas ledighet!


bild från när jag och min älskling firade 6 månader


Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha, inte lätt när alla ska ha hjälp samtidigt! :P

2010-08-08 @ 16:22:44
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0