hemsk natt!

kallsvettades heeeeela natten, så fort jag rörde mig frös jag ihjäl samtidigt som jag var plaskblöt, fyfabian vilken hemsk natt, vid 2-3 trodde jag det var dags att gå upp men nej, klockan skulle inte ringa förrens 6 ju.. har haft en förbannat jobbig dag med tanke på mitt tillstånd och har inhandlat ett helt nytt packe med panodil som jag nog kommer använda flitigt de kommande dagarna känner jag, för kallsvettas, det gör jag fortfarande o halsen värker.. usch, tur att uppropet i skolan inte är förrens kl 13.00 imon så man hinner sova en stund!

ne nu ska jag lägga mig i soffan o se om det är något bra på dumburken, sen får jag väl laga mig lite mat o försöka njuta av min sista sommarlovsdag i mitt liv. fyfan säger jag bara.


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad söt du är på bilden sis! :)

Men låter inte som att du mår så bra dock :( Hoppas du blir bättre snabbt! <3

2010-08-16 @ 19:44:34
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0