helgjobb

nu var det helg, skönt det, jobbet ringde nyss så imon blir det jobb, man tackar ju inte nej till lite extra pengar + att jag saknar mina små gamlingar lite faktiskt. så imon blir det ett par timmars jobb därefter så blir det plugg o körning o kanske hälsa på min saknade farmor.

igårkväll så gick jag o mitt hjärta upp och sprang 3km, riktigt skönt var det! men därefter så krängde vi en hel B&J- glass oooo så gott!

nu är jag på landet hemma igen och har ätit lite tacos, nu bjuds det på äppelpaj, underbart!


bild, google


Kommentarer
Postat av: Carro

åh duktigt att ni börjat jogga ju! går de bra? springer ni tillsammans hela tiden?

2010-09-01 @ 21:08:41
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0