färgade fransar och bryn

har haft spa hela dagen och idag har vi haft färgning av frans och bryn + noppning så nu ser mina ögonfransar och bryn myyyycket fräschare ut tack vare K! fransarna blev kolsvarta och brynen fick bli ljusbruna och formen blev riktigt bra, detta var första gången jag färgade mina bryn så det blev riktigt snyggt! därefter blev det snack om make-up och lite smått o gott!

efter skolan blev det en snabb fika med girlsen och inhandlade mig lite nagellack (rött & genomskinligt) ögonfransböjare, kajal och ögonskuggor. nu sitter jag här och försöker få lite ordning på plugg m.m känner mig lite smått stressad inför kommande veckor men det ska nog gå bra får jag hoppas. lite stora grejer är inplanerade men om det klaras blir jag gryymt lycklig!

PUSS


har inget smink på mig, endast lite fondation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0