ansiktsbehandling

är helt slut i huvudet efter en heldag i skolan med lektioner, arbetsmiljö och säkerhet, vård & omsorg och sista två lektionerna ansiktsbehandling, fick reda på lite vad vi kommer att göra nu sista året, bland annat vaxning, make-up, manikyr pedikyr, färgning av frans o bryn m.m ska bli kulikul, sen avslutade vi lektionen med en ansiktsbehandling o jag fick en såå gottt, behövdes verkligen! ikväll kommer nog min snutt hit så ska vi se vad jag kan laga till idag.. lampan i garderoben har gått sönder med så där är kolsvart så ska fixa fram en glödis! imon börjar jag inte förens 14.15 skönt va?



Kommentarer
Postat av: Carro

så skönt det lät med ansiktsbehandling! =)

2010-08-18 @ 18:20:04
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: CECILIA

''färgning av färg o bryn '' hihih, är du trött kusinen?<3

2010-08-18 @ 19:31:24
URL: http://ccessann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0