första riktiga jobbardagen

trött som satan är jag kan jag ta och meddela, har jobbat från 9.30- 19.00 har haft 4 behandlingar, 2 helkroppsmassage på 75minuter, 1 ansiktsmassage 35 min och 1 delkroppsmassage 35 min.. är riktigt trött i benen nu och huvudet värker..

förvånar jag er när jag säger att vi nog får byta rum imon igen? ne tror inte det va, men så är det och det kan tillochmed bli så att vi får bo på ett annat hotell. KUL! nej... inte nog med det, man ska ju såklart checka ut innan 10 imon och vi är lediga, hur kul är det då? ingen sovmorgon... men  iimon åker vi nog in till helsingör en sväng och kollar läget, kollar färjan m.m för att jag är ledig nu imon och fredag, sen även måndag tisdag nästa vecka så tänkte åka hem söndagkväll någongång! skööönt o få komma hem lite!

imon är jag ledig, även på fredag, gott!

sitter o käkar äckliga negerbollar från seven eleven, det var nog punchbollar..
 snyftar lite till musik o vill mest hem..


jobbarkläderna

i lille köket

nuts


Kommentarer
Postat av: Carro.

kul att ni fått börja jobba riktigt nu! men låter jobbigt med så långa massagepass :P skulle aldrig orka.. haha.



vi funderar på att åka till ikea helsingborg på söndag så du kan åka med oss hem sen så du slipper ta tåget hela vägen hem kankse.. så du vet =)



puss <3

2010-04-14 @ 22:21:15
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0