packat och klart

okej inte riktigt klart men packat är det, har knappt några kläder som jag ska ha kvar här, blir sånt jävla kånkelikånk och man använder inte så mycket kläder med tanke på att vi faktikst bor i våra jobbarkläder. så mer än hälften åker med hem imon. har kollat upp när färjan går, den går ju typ hela tiden men så jag är liiite förberedd. slutar vid 17, sen ska jag bara upp och byta om därefter direkt ta bussen till helsingör, hoppas jag kommer på rätt buss kan bli jobbigt med tanke på att man inte riktigt förstår.. väl i helsingör så är det bara att gå till färjan hoppa på och 20 min bort står mami papi o sis o väntar. åå vad jag längtar!! åå vad jag ska mysa med min pojke när jag träffar honom åå vad härligt det ska bli!! ses snart igen danmark, jag kommer tillbaka på tisdag, dock hade jag hellre stannat kvar i sverige hos mina kära.

nu ska jag in i duschen, därefter sova, natti folks!


egypt, giftun island


Kommentarer
Postat av: Toringa

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-10-21 @ 10:45:25
URL: http://toringa.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0