ont i fötterna

Började 9.30 med att jag skulle ha en duo 2 på spa men de kom inte, så haffade upp en tjej som fick en hotstone istället, därefter var det fort som tusan ner o göra en helkropp duo med sandra, sjukt stressigt o bastuvarmt, svimfärdig. men det gick! sen var det lunch? äcklig mat idag, första gången jag säger det här, så det blev inte så mycket näring där. sen var det tillbaka till spat och göra en duo2 på spa med sandra och det gick ju som det gick. sen hade jag en bad deluxe, vilket jag trodde var min sista behandling men självklart så har någon bokat in en VIP-behandling med så det var bara till att förbereda allt. herregud, är verkligen helt slut i mina fötter o huvudet idag. inget syre alls där nere. men har en härlig nyhet, kommer hem redan fredagkväll!!


eftersom vi inte fick den bästa lunchen idag så hoppades man ju på en bra middag med mycket mat, men ja look at this

ryggbiff & potatismos

detta är inte mycket mat för en jobbandes alexandra, detta är förrätt för mig haha!
så får kränga lite chibbe ikväll så blir ner till seven eleven sen.


Kommentarer
Postat av: Carro.

haha, ja det var inte så värst mycket precis ;)

2010-04-27 @ 23:11:12
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0