näst sista dagen, sista kvällen!

jag jobbade hela dagen, efter jobbet åt jag, efter att jag ätit gick vi och badade i aquaspat, efter att vi badat , duschade vi, därefter gjorde vi iordning oss, vi gick ner till baren, beställde in en efterrätt och en varsin drink, vi satt där en stund och njöt av den sista kvällen. imon åker vi hem och jag längtar så! efter mitt hjärta, efter min familj, efter mina vänner!!














godnatt hejdå danmark, hej mitt älskade sverige, hej mitt hem, hej mina älskade! 


Kommentarer
Postat av: Carro

Fint det ser ut där! Efterrätten och drinken ser helt SJUUUUKT god ut!

2010-04-30 @ 11:17:04
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0