lördagjobb

började 8.30 med en stenmassage därefter en blöta fötterbehandling, den var lite kul för hon var rätt kittlig under fötterna, vilket resulterade i att jag o danskan satt där o skrattade, därefter var det lunch, lax som jag tror de verkligen tycker om här, det är lax var och varannan dag och andra geggor, rätt gott. efter lunch var det dags för en till stenmassage, därefter en dubbellerinpackning, vi snackar lerigt och självklart hade jag en till lerinpackning efter det, godt, sist var det dags för en helkroppsmassage, dagen har rullat på bra, men är riktigt slut i benen och huvudet nu. gick till köket efter jobbet och hämtade mat, efter det snackar vi mätt! herregud, typ hemmagjorda chips och grejer. gotii. ska strax packa väskan för imon åker jag hem efter work, mami, papi o sis hämtar mig i helsingborg, härligt! på tisdag är jag tillbaka i snekkersten igen för 1,5 veckas praktik till. ne nu ska jag fortsätta kolla på körslaget o vila maten som fortfarande står uppe i halsen :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0