ledig dag 2 sverige

åkte som sagt till mitt hjärta igår, vi köpte B&J glass och bara krängde, så himla skönt att få träffa honom, mös o mös o mös hela kvällen, vill inte släppa taget om honom, just nu sitter jag själv hemma hos honom och väntar på att han ska komma hem igen, han hade håla till 13 så när han åker in igen så hänger jag på och gör lite ärenden, kollar runt lite! vid 18 går mitt tåg tillbaka till dk.. åå jag vill inte tillbaka, nu när jag är hemma, nu när jag mår helt underbart med min kärlek så ska man självklart tillbaka till helvetet.. men säger som såhär, man lär sig av sina motgångar och av mycket jobb.. "life's just a slow trip crawling up a hill" jag är snart tillbaka sverige! 1,5 vecka till!


Kommentarer
Postat av: Carro.

tack :D

2010-04-20 @ 22:44:39
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0