ledig dag 1 sverige

vaknar av att telefonen ringer, jag kan inte somna om, jag går upp, jag äter frulle och tittar på "dödskamp på nätet", snart kommer mami och papi hem för lunch, jag ska säga hejdå igen,jobbigt.. vid 15 går bussen till mitt hjärta där jag ska tillbringa natten och imorgon går tåget tillbaka till danmark igen, jag vill inte säga hejdå, denna gången är det 1,5 vecka tills vi ses igen, det är jobbigt.. 1,5 vecka må vara en kort tid för vissa men för en kär person är det en evighet.. iallafall för mig.. när jag kommer hem är det en ny månad, maj. en vecka efter jag kommer hem så ska jag skriva upp som certifierad massör vilket innebär en hel del plugg fram tills dess, det är ett svårt prov med mycket latin, muskler och terapeutiska töjningar. jag gör så gott jag kan.
vi hörs!



dricka kaffe hos älskade farmor för ett bra tag sedan

Kommentarer
Postat av: Alvinlouise

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-07-18 @ 10:14:03
URL: http://alvinlouise.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0