Glad påsk & 2 månader

påskafton är kommen, GLAD PÅSK! det är inte vilken påskafton som helst heller, jag och C firar 2 månader! 2 månader kanske verkar lite, men jag och C har träffats konstant, nästan varje dag sedan min födelsedag 23 januari, dock den 3 februari det blev vi. jag kan lugnt säga att jag aldrig älskat någon så fort och så mycket som jag älskar denna underbara människa. han har fått mig att komma upp efter allt jobbigt som hänt och har fått mig att förstå vad kärlek är och hur fint det är. kärleken övervinner allt. och min kärlek till C övervinner allt. han är så fin, både inuti och utanpå. ett stort hjärta. så älskling, jag vet att du läser detta, JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0