"they say life is short, we say live it!"

klockan är snart 12. jag är trött och ska snart sova. imon är det söndag. söndag innebär tillbaka till lyan. men innan det så ska jag träffa min älskade släkt. något rör runt inne i mig, som i en gryta, jag vet inte vad. men jag har aningar. jag upprepar orden "du är stark" . jag är besviken på mig själv. jag är besviken på många. jag vill bara få ut massa ord, därför skriver jag. alla tankar ska inte få röra runt i mitt huvud inatt, jag ska sova, och drömma, för jag har ätit en dröm idag, ni vet en sån där kaka. faster säger " ta en dröm till " jag ser då en massa drömmar framför mig, inga kakor utan drömmar sånna man drömmer. haha jag är knäpp. godnatt.


ibland blir jag nojig och vill bara skrika ut hur mycket jag älskar de jag älskar.
er jag älskar. jag älskar er! och det är föralltid!


"they say life is short, we say live it"



Kommentarer
Postat av: Carro.

vilken fin bild!!

2009-09-13 @ 00:04:10
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0