sista minutrarna i lägenheten

detta inlägg skulle jag lägga in igår men det hann jag inte, så nu kommer det

nu är dagen kommen, idag flyttar jag från min lilla lilla lya till en större tillsammans med C, har packat hela eftermiddagen och har nu miljontals grejer att flytta. förstår inte riktigt hur allting har fått plats på denna lilla ytan.. farligt att jag har större ytor o breda ut mig på nu, jag är rätt bra på det. brukar ta för mig o slänga mina grejer lite överallt.. för tillfället sitter jag nu alltså de sista minutrarna här, eller jag kommer tillbaka o "checkar ut" senare när ma o pa har kommit hem. men nu åker datorn med mig till den nya lyan, så nu väntar jag på sis som är så underbart snäll och hjälper mig att flytta idag, STORT TACK till henne! finns det något bättre än en syster? har flera gånger hört denna mening "åå jag vill också ha en syster". är så tacksam över att ha syskon!  puss på er!
så fort sis kommer så blir det inlastning i bilen och köra till lägenheten och lasta in allt och sedan ska jag testa på sushi tillsammans med sis,  hon ska visa mig hur man gör!

update:
sushi var nog inget för mig..inte äckligt men inte jättegott..
har packat in alla grejer
idag har jag o C varit och storhandlat för många pengar.



Kommentarer
Postat av: Carro.

Det var så lite så! Det var rätt mysigt ändå! =) Gick det bra o sova o så`? Har ni fått det fint i ordning nu? Fått upp alla grejer o så? KRAM <3

2009-09-02 @ 22:40:49
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0