jag skrattar fortfarande lite inombords

efter ett kanonerbjudande som gör så hela kroppen spritter så gick jag in för att väcka sambo, jag blinkar lampan och hon vaknar till jag kör till frasen "klockan är kvar över sex carro, kanske är dags att vakna" hon fortsätter med" vaa? när börjar vi?" jag kollar fundersamt på henne och undrar "vadå börjar?" " det är fortfarande tisdag"
hon skakar på sig och ser helt förvirrad ut.. helt plötsligt vaknar hon till när jag stått och skrattat ett tag åt henne " åh herregud, jag trodde det var morgon"
som det kan gå!!

fick ju som sagt ett kanonerbjudande och jag funderar starkt på att ta det, det handlar om dans & vighet i min saknade gymnastik!

jag i mina viga dagar - jag har redan börjar mjuka upp till detta!

saknar er !


Kommentarer
Postat av: Carro.

åå ska du börja igen, eller i halmstad?

2009-09-15 @ 22:41:50
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Carro.

åå sås roligt det låter! Det måste jag ju komma o kolla på då =)

2009-09-16 @ 22:16:52
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0