Travet

i skolan förbereddes allt inför onsdagen den 4 november då vi öppnar vårat spa, första dagen ska jag stå i receptionen så där kommer ni möta mig om ni kommer. efter skolan blev det snabbt hem till lyan och byta om för att sedan ta sig ner till travet för att hjälpa sambos pappa att ta en häst till kliniken så det åkte jag med på och gjorde. sen var det tänkt att vi skulle ta 18 bussen tillbaka för det var sista bussen för att kunna gå på bio, men sen var klockan för mycket och vi hann inte med bussen utan vi gick och åt och sen kollade vi lite på travet o var vid pållarna, för sambos pappa skulle köra lopp. nu har vi precis kommit till lyan och klockan är 22. ni kan ju tänka er hur frösen jag är? varit ute sedan 18 -tiden. så nu gör jag mig en kopp varm chokladmjölk poppar lite popcorn och lägger mig och kollar på film med sambobambo!


Kommentarer
Postat av: natta

absolut :D man måste ju lämna ett spår :P

2009-10-22 @ 00:46:28
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0