orangegultgröntbrunt

bladen på träden skiftar i olika färger. igår hälsade herr snö på en stund för att sedan sköljas bort av herr regn. idag är det en fin dag. solnedgången skiftar i rosa och gult. det är kallt. vi besökte gekås idag när vi lämnade sis på jobbet. jag fick med mig lite dark raspberry choklad & peeling hem. jag behövde det. att besöka gekås har blivit som en passion för mig, mor & far. det känns i plånkan, men vi gör det som ett nöje. nu verkar pizzan vara klar. hemmagjord pizza är gott.

igår tog farmor mig i handen, med gråten i halsen berättade hon för mig hur glad hon alltid blir när hon ser att jag är med. det värmde i hjärtat.


leloveimage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0