love it

soffpotatis, så j*vla skönt det är att vara hemma, att bara kunna sätta sig i soffan och vila, att ha någon som lagar maten åt en, att bli servad. så skönt! älskar service! men när man har underbara föräldrar som gör en massa saker för mig så måste ju jag ha payback, så jag masserade mamma en stund, för att få in mina 50h. nu ska jag fortsätta gosa framför tvn. kollar in fotbollen, det ser inte bra ut för sverige.. 1-0 till pölsekorvarna.. kom igen nu sverige!

förresten, jag har kommit igång med dansen igen och det känns så sjukt förbannat härligt. älskar verkligen det!

Boka in 14februari -10 för då ska ni sitta bänkade och kolla in oss när vi dansar en massa kärleksdanser!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0