kopia av Reese Witherspoon?

en vän till mig tycker jag är en kopia av Melanie Carmichael (Reese witherspoon) , är jag det ?

själv tycker jag att jag är långt ifrån lika söt som henne iallafall

Laura Jeanne Reese Witherspoon, född 22 mars 1976 i Baton Rouge, Louisiana, USA, är en amerikanskskådespelerska. Hon är känd bland annat för Legally Blonde-filmerna och rollen som June Carter Cash i filmen Walk the Line, vilken hon Oscarbelönades för i kategorin Bästa kvinnliga huvudroll.

Witherspoon har spelat i en rad filmer, bland annat American Psycho, Legally Blonde, Sweet Home Alabama och Legally Blonde 2. Hon är känd för sin mångsidighet som skådespelare då hon behärskar roller i både komedier och dramer.

Alexandra Elin Emelie Borg född 23 Januari 1992 i Halmstad är en liten blond tjej. inte känd för något och har inte spelat med i några filmer..

 

 

hmm?


Kommentarer
Postat av: Carro.

du är sötare <3

2009-10-26 @ 21:42:18
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: cecilia

nehe du! du är 1000 gånger sötare! <3

2009-10-27 @ 11:22:01
URL: http://ccessann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0