jag undrar för ett ögonblick..

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra


att gå i vågor, att mötas av vågor, det känns inte bra. varför? hit och dit, kanske och varför?
ne ännu en gång vet jag inte vad som är upp och ner hit och dit.

dagen bestod av massage massage och massage
gosa in mig i sängen, sambo i sängen jämte, en data i mitten med film, tomtar att mumsa på, slumra till,
laga mat, sitta här, snart in i duschen & ladda inför en ny dag imon.

vi öppnar v.45 glöm inte det!



Kommentarer
Postat av: Carro.

nej, det har inte hänt nåt. Jag känner bara att jag gör så tråkiga inlägg nu. och hela min kväll, den enda tiden som är ledig går åt till datan.. blä. vill hinna göra nåt annat också! Men jag kommer nog snart tillbaka för jag tänker hela tiden "ååh, det kan jag skriva" haha.

2009-10-21 @ 10:17:48
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: natta

kikar in

2009-10-21 @ 13:47:40
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0