nya älsklingar

vi hade öppning idag på student spa, för det första så fick jag hoppa in o göra ett kurbad då jag egentligen skulle stå i receptionen, för det andra så gjorde jag fel på badet, vilket resulterade i en väldigt pinsam situation..annars gick det bra, boka nu in er!!  syster var i stan så efter school blev det fika o farsdagspresentköpande och jag fick med mig ett par snyggingar hem!! nu är det hårdplugg fram till fredag som gäller, STORT prov på fredag, muskler, skelett på latin + annan skit!! förkyld som en snorig jävla apa har jag med blivit, det blir ju inte bättre av att här är svinkallt, ska bannemej ringa vaktis nån dag! jag har inte lust att frysa ihjäl! ledig imon->plugg.. ikväll? träffa mr?


Kommentarer
Postat av: Carro.

fan, vi glömde snacka om det där med "Mr" innan ju... vad tusan avbröt oss?? :O

2009-11-04 @ 20:20:45
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0