när får jag följa med?

nu har jag kommit hem och vad får man reda på? jo, pappa har varit i sthlm i veckan o bott på samma hotell som idolerna gör, och självklart har han sett idolerna, både Erik som satt precis jämte & blev intervjuad & Mariette.. så pappa när får jag följa med på dina små resor? okej att det är med jobbet, men jag vill ju också följa med :(

jag och J har en bra idé.. & jag har en idé jag måste berätta för henne..

sitter hemma och glor på tv, har precis käkat tacos som förövrigt jag och sambo gjorde igår. gott.
ikväll blire mys framför idol.

Längtar till nästa helg!!!

Ha en kul fredag folks!


skön bild i ettan, en varm vårdag.
Sambo, E & Me

Kommentarer
Postat av: Carro.

varför har han inte sagt det till mig??!? vi bor ju i samma hus till och med! haha.

2009-11-14 @ 11:14:29
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Joss

Bra idè kan man allt kalla det^^ kommer bli toppen!

jag åt också taco igår..hmm ;) <3

2009-11-14 @ 13:41:20
Postat av: emma

Hej!

Allt bra?



Jag har startat en blogg som handlar

om folksjukdomen Reumatism, dels för

att jag själv har de och dels för att det

är många umgdomar idag som lever med detta

och alla kan drabbas.

Tror det kan både vara lärorikt och intressant

att läsa om :)



Hoppas du vill läsa :D

Ha de bra / Emma

2009-11-14 @ 15:10:13
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0