kill me slowly

helgsovmorgon, såå skönt.. vaknade av att ma, pa & sis skrattade och provade en massa jackor på nedervåningen, då de rensade en garderob. haha. det första man får höra när man kommer ner av sis " KAN DU FÄRGA MITT HÅR?!" ett jävla tjat, till slut fick jag gå med på det.. hur det blev det vet jag inte riktigt haha.. färgen tröt i slutet. höhö.nu ska jag snart ut o köra lite.. sitter med matteboken framför mig och såå lär min kväll även se ut. plugga matte & en kopp kaffe jämte mig.. jag måste bannemej klara detta provet.. damn.. men tror nästan det kommer bli ett IG iallafall.. aja, nu ska jag dra med mig pappa ut så vi kan köra lite..


Kommentarer
Postat av: Carro.

fan heller att du kommer få IG!!

2009-11-14 @ 16:54:40
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Carro.

tack förresten att du hjälpte mig med håret! =)

2009-11-14 @ 16:55:12
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0