I'm sorry

det var en trevlig kväll igår, idag har jag ma o pa vart i staden och inhandlat lite småsaker, köpte bl.a en strykbräda och 2 plädar till lyan ! sen kollade vi in brorsans klass friggebodar, de hade auktion på de idag. blev borta ett bra tag, men är nu äntligen hemma. är skittrött nu och ska äta om en stund!

jag saknar dig..


såhär såg jag ut igår. ser skitfet ut därför ska jag nu tjata till mig ett gymkort för det behövs verkligen!!

underbara!

shit, kolla mina påsar under ögonen, jag kan ärligt shoppa med de påsarna!
damn


Kommentarer
Postat av: Carro.

"jag kan ärligt shoppa med de påsarna! " hahaha så jäkla vitsig du är! :P



äh, du är inte ett dugg fet, unge! men att röra på sig är ändå bra så tjata på! ;)

2009-11-08 @ 17:45:17
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0