Finns inga bekymmer?

idag, lördag, så jävla sämst o inte fan har jag fått någon matte gjord. har försökt mig på ett nationellt MatteB prov, gav upp efter första uppgiften. jag säger bara good luck alibahali, inget G här inte.. har fått i mig en panacotta efter snack om att jag  börjar bli fet.. känns ju hm..bra. fan. life sucks just nu.

sitter här som en jävla nörd med 100888 papper runt omkring mig med tal jag inte förstår mig på. jag knarkar citronvatten och funderar starkt på att gå o hänga mig.. ne så blir det inte, men det hade blivit lite spänning.. istället får jag väl gå upp i duschen o duscha av mig mina bekymmer för att sedan lägga mig o tänka på mina bekymmer..

I brist på något att göra räknar jag mina dagar tills jag blir 18. blev 70 dagar. evighet.. men fan om jag vart 18 nu hade jag själv satt mig vid en jävla bar, druckit mig full pga mina bekymmer och därefter trillat hem och gråtit mig till sömns. höhö. nej okej inte det sista.. hade väl fått lägga mig på toan.. haha. ne aa som ni märker har jag verkligen ingenting o göra, därav alla ord av ingen betydelse alls..

jag har bestämt mig, jag duschar av mig mina bekymmer o går och lägger mig. jag går upp imorgon, dansar i tre timmar och beger mig till lyan igen.

jag är trött på allt, jag blir trött på dig. det är din sista chans, glöm inte det. jag menar det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0