Gud var är du?

okej, mitt liv har inte varit lugnt på ett halvår, kan ni tänka er att jag varit orolig i ett halvår? "mått dåligt" jag har haft mycket tankar i ett halvår nu,? jag trodde det började bli bra, men istället kommer nya problem,  det är inte mig det är fel på, men det tär så mycket på en när man ser folk runt sig som mår dåligt o ligger på sjukhus. jag fattar inte vad han där uppe håller på med!! ja, jag tror på gud ibland å ne jag fattar inte vad han håller på med. man går en dag, man är med sina kompisar så mycket som möjligt för att inte tänka på allt det dåliga för är man ensam då tänker man o inser och lyssnar på dendär lugna låten som gör så ögonen blir tårfyllda, sen bryts det. det senaste halvåret har jag varit känslig, så känslig jag aldrig varit innan, jag visar det inte inför folk det gör jag inte, men sitter jag själv då ska ni veta, då bryts det. för att alltid ha detdär leendet som "söta" lilla jag har för det mesta, det dras ner när såhär mycket pågår, det är helt enkelt för mycket.. ni som läser det här må tycka jag är överkänslig, töntig, you name it. men jag börjar bli trött på att inget går bra! okej allt är inte negativt det är det inte, i sånna här situationer gäller det att se de positiva fläckarna, det är det positiva som får det att gå bra, finns det någon som lyckas som är negativ hela tiden? man lyckas bättre om man är positiv. enligt mig iallafall..ne men jag ska inte skriva en hel uppsats men du där uppe, du kan ha klart för dig att jag inte förstår vad du har för dig.

jag lägger varenda tanke till de personerna..
världen hade inte varit densamma utan er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0