sweet home.

hemma på landet igen, dagen har varit bra, alla rätt på "provet", en homosexuell har varit o pratat om hur det var o hur hon berättade det för sin mamma o så, det var också väldigt intressant att lyssna på. fick reda på att vår lärare som klassen kommit ganska nära ska vi inte ha nästa år för hon fått ett annat jobb, tråkigt tycker jag! däremot så är det på I:s skola hon ska börja så kan ju höra med henne hur det går! ikväll blire grillning med ma o pa, lite plugg får vi nog köra in på schemat också,  ovanligt?.. imon blir det upp ganska tidigt för att följa med I ut med deras båt, I ska sminka & fota mig som "vinden"  något skolarbete, + eld? & reklam? ae jag har inte så stor koll, I håller i dedära, jag ska bara stylas o posa lite antar jag. ne nu ska vi se ifall jag kan göra något vettigt.
kommer lite bilder från gårdagen !


osminkade o snygga ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0