pizzabakande

sitter nu i datorsalen efter en jobbig morgon, missade för det första bussen till skolan så vi fick ta nästa men inte lipar jag för det. intensivt plugg och nu försökte jag äta lite, men gick det ? nej för då skulle man få hicka helt plötsligt. jobbigt säger jag bara. men igår var bra, börjades med pizzabakande i J:s lya med henne och E det var gott och vi åt så vi nästan sprack, iallafall jag gjorde det. efter ett tag framför tvn o lite mer tjockande med godis så åkte vi in till stan o satte oss på bulls med en trevlig person som bjöd. natten blev för lång för det märks idag är trött!! men ikväll blir det ut till frösa igen, eller jag menar efter skolan, vem vet när vi får sluta? är ju tydligen eget arbete nu resten av dagen, så vi tänkte att vi kunde hem o sova en sväng o därefter sätta igång å plugga. ska bli kanonkväll ikväll igen, men får se till att lägga oss i tid ikväll o med eget täcke tack, sov utan täcke hela natten nästan o mitt i natten hör jag skrikandes från J "RYCKKKK INTE SÅÅÅÅ I TÄÄÄÄCKEEEET!!!!!!!!!!!!" nattens hjärtattack på det! ( hon sitter o knäcker sig här ijämte ) så låg o frös hela natten ungefär. men men jag är inte död så jag lever. nu tror jag nog jag får ta tummen ur röven o sluta med detta inlägget.  hoppas alla har det bra för det har bannemej jag!

Borg
Alexandra  
Josefin
Svensson
Emilie
Hultberg

ha en trevlig onsdag för det ska jag ha! tjiiiingeling!




Kommentarer
Postat av: Carro

"jag är inte död så jag lever" HAHA! Märkligt. :P

2009-05-06 @ 13:34:38
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0