PEST!

uppsatsen är äntligen klar, den ska bara renskrivas sen så!  tror jag renskriver det imon i skolan efter nationella matte del två som vi har imorgon som nog kommer gå åt skogen, men ja för å var positiv får man väl hoppas att det ska gå bra!

återstår i ettan på Blanka:
-  nationella matte A del 2
-  uppsats om migration
- "prov" i människan socialt o kulturellt
-  nationella muntliga engelska
-  historiaredovisning grupparbete om 1700-talet
-  göra O1.s tavla!
-  hallandsgården
   + alla andra roliga saker som kommer hända!!

å jag längtar redan tills vi börjar 2an !! komma tillbaka o se vårat alldeles egna spa som vi varit med o lagt förslag på hur det ska se ut, våran tavla ska hänga där o där vi kommer bli certifierade massörer!! vårat egna lilla revir!

ååå jag fick plötsligt  jättegladenergi pga min söta lilla kusin! så glad jag blev !!!!

hoppas jag hinner med allt jag har tänkt å göra denna veckan!
bl.a skriva en intervju o skicka iväg..



Kommentarer
Postat av: Sis

Lycka till på provet! Kommer nog visst gå bra ska du se! :)

2009-05-19 @ 02:10:07
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0