oh lord, vad jag saknar!

det är helt sinnessjukt, kom nästan tårar när jag såg alla komma ut på golvet. jag har ikväll varit på den årliga våruppvisningen och det var en massa bra! o jag saknar det så grymt mycket! efter uppvisningen sprang jag ner o kramade så många jag kunde, o herregud vad jag saknar! kommer jag att komma tillbaka? det är frågan..
innan idag har jag som vanligt varit i skolan, dagen börjades med nationella matte del 1 det gick nog hyffsat bra hoppas jag, på tal om nationella så fick jag tydligen VG i nationella engelska. efter nationella så var det en kvinna från socialen som var o pratade om vad de gjorde o så, olika fall de haft o så, ganska intressant. sen lunch, därefter ännu en föreläsning denna gång en dam från kvinnojouren viktoria, hon pratade om kvinnomisshandel, det var väldigt intressant och gripande, visste ni att det är ungefär 290 000 kvinnor som blir misshandlade av män om året!! sen tillkommer det ju fler då vissa inte vågar att säga till någon. det är heeeeeeeelt sinnessjukt!! allt hon sa gick rakt in i hjärtat och hon var en helgrym dam! gripande berättelser! sen var denna dagen slut och nu sitter jag o kollar på rent hus!  om jag ska runda av här så kan jag ju säga att jag haft en kanondag o bland annat detta tyckte jag var klokt " bara för att du är arg, betyder det inte att du har rätt!" nu ska jag fortsätta att kolla på tv och tjejer stå på er!! sträck på er och var stolta över att ni är tjejer!!!

rydögymnasterna landar!

Dans



Kommentarer
Postat av: Carro.

SHIT vad många!!! Helt sjukt galet ju!



och jag saknar tom att titta på er när ni uppträder! :/

2009-05-13 @ 23:40:18
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0