monday hello

klockan är 15.09 jag har varit vaken i 3 timmar nu, jag tog mig sovmorgon, ledig idag, åt frulle till extreme home makeover, tog tag i arbetet om pesten, så gott som klar, "endast" diskussion o renskrivning kvar. kom på att det inte är långt kvar till sommarlovet, mitt näst sista sommarlov i mitt liv..tiden går för fort, kan man inte få ha sommarlov senare i livet också? detta fick mig att inse att jag snart är vuxen och måste klara mig på egen hand med jobb..känns jobbigt, jag vill fortsätta vara pappas lilla prinsessa..


jag har ju tillochmed en sån här kudde som pappa har köpt till mig..



Kommentarer
Postat av: Carro

vaa, har pappa köpt den? så gulligt :D

2009-05-19 @ 02:08:35
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0