knockin' on heavens door

- B&J halfbaked var för söt. deg i?
- filmen hann jag inte med i.
- ögonlocken blir bara tyngre och tyngre.
- jag längtar efter morgondagen.
- går tiden fortare om man sover ?
- jag lyssnar på "knockin' on heavens door" med Anthony & the Johnsons, som förövrigt är väldans bra!
- jag bytade låt till "hide away" med laleh. den är också bra!
- tror jag ska & hälsa på min säng nu, det var ändå 2 nätter sen jag träffade den.
- jag bytade låt till "fix you" med coldplay nu.
- jag säger godnatt nu ! vi ses på lördag mina vänner.
- ibland tror jag faktiskt du saknar mig..


Kommentarer
Postat av: Carro

svar:mitt hår ser inte lika gult ut på bilden som i verkligheten. men det är verkligen jättegult!



den där kakdegen är rätt söt i B&J ja!! Lite för mkt. Man måste vara väldigt sötsugen för att kunna med det!

2009-05-07 @ 23:00:57
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0