i skolan

sov hos J inatt, alltid lika kul , den nya reklamen där en liten pojke säger " KOSSORNAAAA, IN I HAAGEN"  sjukt sött, och vi härmade den hela kvällen, men det var roligt. E lurade oss även, hon ringde J och sa att hon precis kommit hem från sjukhuset för att när hon skulle gå över en gata så såg hon inte att det kom en moppe så hon blev påkörd och voltade över moppen, så hon fick sy i knät o så. hon tog bussen till oss för hon "inte" kunde gå, och hon visade oss förbandet och allt så, hon lurade oss i princip hela kvällen tills hon tog ut mig o berättade att hon bara skämtat med oss. så dåligt vi tyckte det var och vi skrattade en hel del! det blev tyvärr en sen kväll igår med vilket visar sig idag. är trött! vi gick upp en halvtimme innan bussen gick imorse o kom på att vi faktiskt skulle duscha idag så jag flö in i duschen fort som satan menas J käkade och sen flö jag ut igen o hon in o jag åt å sminkade mig o packade å grejade. så nu sitter jag häär och väntar på att hon ska sluta sin spanskalektion om en halvtimme. jag börjar inte förrens 12.30 med nationella engelska hör och läsförståelse, jobbigt men det ska nog gå bra hoppas jag. gäller att vara koncentrerad! Efter det så ska jag hem till lilla hylte för att imorgon ta mig till GBG med mina två älskade kusiner. det ska bli skoj o jag hoppas solen är med oss! bilder från veckan kommer förhoppningsvis ikväll!

o en sak. herreeeguuud, detta går för fort..
Ha en kanontorsdag gott fooolk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0