Duktiga!

gjort nationella, suttit/sitter i skolan, slutade efter nationella runt halv 10 och sitter fortfarande i skolan och klockan är 16.00!! galet! har renskrivit uppsatsen o pluggat lite på "provet" vi har tills imon, sjukdom i olika kulturer tror jag. huvudet hänger inte riktigt med längre, dåligt med luft här inne och hjärnan proppmätt av ord. snart tar jag nog bussen hem. orkar inte gå även fast det typ bara är 500m..jag har inte suttit själv här iallafall, E & J har  varit med mig o pluggat de också, duktiga har vi varit !
kanonbra! hemma blir det ännu mer plugg. förvånar det er? nej jag tror inte det..


Kommentarer
Postat av: Sis

Det är inte jag som har mycket plugg att göra verkar det som ;) Duktigt av dig!

2009-05-19 @ 18:27:08
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0