bilder från veckan


veckan började med att jag åkte hemifrån


i skolan började vi bygga på vårt "minispa" som vi räknat å grejat på hela terminen.


tisdagkvällen tillbringades med E & J med bl.a pizzabakande

och den blev yummi!

och blev så mätta så en av oss somnade.

sen vaknade vi till liv och begav oss in till staden

snyggingar var vi allt, innan vi begav oss in o satte oss på bulls

efter någon, några timmar på bulls begav vi oss tillbaka till frösa där natten blev gaanska lång och vi skrattade som bara den o hade det kanonbra!


jag tackar för en bra vecka med mycket skratt, blev ingen lång vecka, ledig måndas. skola tisdag - torsdag och nu är jag hemma för imon drar jag mig till GBG med världens bästa kusiner!


Kommentarer
Postat av: Josiie

Fyfan vilka bilder på mej, men jag kan bara säga att jag älskar er & jag har alltid lika kul med er :) <3

2009-05-08 @ 20:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0