åååååå!

var på den där pestkyrkogården igår, ah det var väl inte så speciellt, men om man tänkte sig in i det lite, såg massa böldiga kroppar bli ihopslängda i en grop å sedan bara grävt över, inga gravstenar, ingenting. det känns ändå lite speciellt att vara just på platsen, det blir lite mer spännande då.
vandrade runt i bokskogen, mysigt, såg en uggla.
hem o tänkte efter att pesten faktiskt inte handlade så mycket om 1700-talet så jag sitter fortfarande o grunnar på vad jag ska skriva om. Carl von linné? levde då, men det är ju inte så kul o skriva om en person tycker ju jag. iallafall jag får se vad jag kommer på under dagen, stressad som jag vet inte vad, ska vara inlämnat på tisdag? söndag idag, känns ju bra, är ju ledig imon så får skriva imon också!  igårkväll så åkte jag till I därefter till gästis å äta med henne o A & L god hamburgare blev det för min å I :s del, mätt som jag vet inte vad blev jag iallafall. efter det åkte vi till H & S o där var vi en stund å hade det trevligt innan vi drog oss in till hylte en stund ,sen tillbaka till H där vi kollade på film, skoj!  I sov här, hon åkte hem för en stund sen, vi ses igen snart !  nu ska vi se ifall jag kan få i mig lite frulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0