skönt!

nu blir det ett kort inlägg då klockan faktiskt tickar på  mot morgondagens uppstigning.
dagen började vid 10-tiden, eller dagen började inte då, men skolan gjorde det.
svenska o "ni ska skriva en uppsats om gårdagens föreläsning" då tänkte jag såhär: godnatt!
men blev faktiskt 2,5 sida. slutade i avslutningen: "hade det inte varit för att vi har historiaprov idag så skulle jag läst hela kvällen igår".. ( menade inte ett ord ) okej jag fick inspiration men inte till att läsa en hel kväll, kanske om jag haft en bra bok. jag läste faktiskt lite idag istället. men det var så små bokstäver så jag orkade inte länge. tillbaka till skolan. efter svenskan var det engelska där inte många barn blev gjorda. därefter det stora provet. o herregud, pennan bara glödde! satt i 2 timmar, kära nån, har aldrig suttit så länge på ett prov! men bevisar ju iallafall att jag nog kunde en hel del. men jag satt nog mycket o skrev ner en massa klag på hitler att han var dum i huvudet å så. o bland annat att jag själv hade kunnat springa o döda hitler o dö själv bara för att få döda honom o rädda många liv.. iallfall så skulle detta självklart firas så vi började dra oss in till stan, jag carro, josse o emelie, först till vila o sedan till lagerhaus där emelie skulle köpa paket till sin far. efter det drog vi oss äntligen till espressohouse. en efterlängtad ost o skink toas kändes bra i magen efter ett tvåtimmarsprov! där satt jag josse o emelie  ett tag för att sedan gå hem runt halv6-tiden.. så möter man två killar å två tjejer på vägen hem, den ena killen sträcker ut handen som att jag ska göra high-five. å jag mesar inte utan kör på. å då börjar de jubla å greja. pinsamt värre. men jag hade ju varit en surpuppa om jag inte gjort det. kvällen har varit ganska seg, men nu i slutet ganska bra, o nu tittar sängen på mig o inlägget blev visst inte så kort. så godnatt!

g

Kommentarer
Postat av: Sis.

Diggar high five- grejen! :D

Förresten - Go for it ikväll! ;)

2009-04-01 @ 09:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0