sjuk igen?

dagen idag har varit lång lång lång. började med aa kan nästan säga 3timmars lektion om människan socialt och kulturellt, vår lärare berättade om sina resor till t.ex australien och det lät så himla härligt och roligt. o jag har bestämt mig för att jag också ska åka utomlands senare i livet om jag har pengar. hon masserade sig liksom vidaer från ställe till ställe..  sedan var det äcklig lunch.BLÄ! himla tur att skolan ska byta matleverantör, hstds skolmat suger verkligen, vi ska börja få från kungsbacka eller något, vet inte riktigt vad det var ,men får hoppas den maten är bättre än denna spyan. efter äckelmaten så var det 3h till ännu mer människan socialt och kulturellt men kollade även på smala sussie, för det var väl tydligen en typisk svensk film elr något, de var typiskt svenska i filmen iallafall, när vi hade fått reda på massa saker som är typiskt svenskt o det stämde så himla bra in! sedan var dagen slut och jag o josse tog oss in till stan, båda har känt sig lite sådär halvbra idag. jag har gått med en himla förkylning och huvudet har värkt, o febern var nog framme igen! så tog mig som sagt in till stan o till apoteket o köpte panodil och nässpray så jag överlever. sedan promenixade jag hem, långt o jobbigt när man inte mår bra, hem till lägenheten och lägga sig och sova ett tag. o jag känner mig fortfarande inte bättre, jag vill bara hem!!! så kanske man inte kommer hem förens på lördag, för mamma o pappa ska till helsingborg och härja med några vänner.. ida kommer hem till helgen iallafall, så blir väl att umgås lite med henne iallfall! ne nu orkar jag inte skriva mer, men jag får hoppas jag inte blir sämre nu! 

nee måste även skriva att jag ibland inte förstår vad folk har innanför pannbenet o hur de tänker. okej att folk tänker olika men att det ska gå så långt så någon lider av det är inte rätt! så tänk efter innan ni skriver/säger något till någon, man vet kanske inte hur de tar det. folk kan såras för något du kanske inte tycker sårar.

mig
bilden är från i måndags.
ha en bra kväll!
/a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0