back in school.

o ja jag är tillbaka i skolan nu efter en långhelg, elr jag tycker dock den gick riktigt fort, härlig helg iallafall! dagen började med ett matteprov.. jag satt som ett frågetecken nästan hela tiden(?) herregud, jag trodde jag kunde det där, men allt stod helt still! får se hur resultatet blir..efter matten var det dags för svenska, som var extremt tråkig, gjorde dock inte så mycket, mer än att fick reda på provet om myter o sagor o sånt där, vg helt okej, inte riktigt nöjd ändå, kunde ha gjort bättre ifrån mig. o ibland blir man bara sååå arg när man skrivit något, å man tagit fel på instruktionerna, men verkar inte som att jag gjort det då nästan hela klassen gjort det isåfall..fyyy dig! och en sak till det är väl svenska vi har. inte engelska.. snart börjar vi väl prata svengelska så som du bytar o håller på å snackar om ditt engelska hela tiden, jag blir sur! sista halvtimmen på svenskan hade vi då engelska, kollade på "remember the titans" eller i början kollade vi iallafall, sen var det lunch, jag josse o carro tjockade oss på mcd, sen back to school o se klart filmen.. den var väldigt bra enligt mig!
snart måste jag gå och handla vilket är väldigt tråkigt att göra själv, men sånt som måste göras om man bor själv, brukar dock få sällskap utav carro, men icke idag. hm låt se vad som ska köpas.. juice..morötter..? haha det är nog nästan det jag lever på. men men imon är det onsdag o kvällen ska tillbringas med J&J

ha en trevlig kväll (:

..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0