strömmen är tillbaka

skolan idag har varit väldigt lugn. det började med att vi började måla vår tavla, som förövrigt blev bra & fin! sen bjöds vi på kladdkaka & glass, mums! sen målade jag lite med ella (lärarens dotter som var på besök idag) sen tyckte nog hon om mig väldigt mycket för sen bar jag runt på henne ett bra tag haha, hon vägrade släppa mig, sjukt söt var hon! sen målade vi lite till.  och så blev det farväl till lärarna, kramas o så!  o sen traska hemåt, väl hemma upptäcker jag att något är fel? det lyser inte i kylskåpet, det är inte på och mikron fungerade inte o inte tvn heller för den delen. hm, sen började det åska, tänkte aa det kanske har med det o göra, så jag sov en stund, eller några timmar. å nu äntligen kom den tillbaka, vilken tur! min frysta mat blir ju äcklig annars!  & mamma o pappagris som jag blivit nu på sista tiden så kommer faktiskt ma å pa in sen till stan, å jag åker med tillbaka hem, skönt! in imon igen på morronen, sisådär några timmar bara, jordgubbstårta med skolan o uppträde, sen till kyrkisen! nee nu ska jag gå å se ifall mikron fungerar!!

bild på tavlan får ni förhoppningsvis ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0